Φίλοι μου, πρώτη ημέρα του Σεπτέμβρη.

 

Πρώτη Ημέρα του Σεπτέμβρη

Πρώτη Ημέρα της Εκκλησίας.

Πρώτη Ημέρα, των Προσωπικών μας Αλλαγών.

Πρώτη Ημέρα του Εμπορίου και των διεθνών συναλλαγών.

Κάνουμε λοιπόν Αγάπη, όπως μας ζητά η Πίστη, πρώτη Ημέρα του Σεπτέμβρη, για να δούμε στην Ζωή μας, την Ευλογία του Θεού.

 

Είμαι Φίλες - Φίλοι, ο Ιωάννης και από Σήμερα είμαι στην "Οδό".

Πολλοί γνωρίζουμε τι ακριβώς η "Οδός" σημαίνει. Άλλη εξήγηση δεν υπάρχει, θα το νιώσουμε όμως όλοι, σαν θα έρθει ο Καιρός.

 

Στον Παντοκράτορα Πατέρα στους Ουρανούς, μία ευχή έχω για όλους. Την Χαρά Του να γευτούμε, από Τώρα κι Αιωνίως.

 

Υγειά σας, Φίλοι Χριστιανοί και είθε Ο Θεός να δώσει Φώτιση σ' όλον τον Κόσμο, για Αγάπη μεταξύ μας και Ειρηνική Ζωή.

 

Φιλόθεος Ι.

Σεπτέμβριος 2020

1η Ημέρα του μήνα.

 

Σχόλια

Οι Επίκαιρες Προτάσεις μας.

Απλοποιούμε την Αναζήτηση στο Ελληνικό Διαδίκτυο.
Any Site View
Οδηγούμε τους Επισκέπτες μας στις Επιλογές τους άμεσα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διορθώστε τους πολιτικούς που ψηφίζεται, με τις δικές σας προτάσεις και όλα θα γίνουν καλύτερα.

Εσείς τι λέτε Φίλοι μου; Υπάρχει κόμμα προσφοράς; και όχι της εξουσίας;

Ομιλούμε πριν να σκεφτούμε, μας ενδιαφέρει η Εντύπωση και όχι η Ουσία.

Είδωλο μας το Χρήμα. Γιατί; Μα, λόγω ανωριμότητας.

Ελλάδα Είμαστε Όλοι Μαζί. Όποιος Αγαπά την Χώρα, Αγωνίζεται Ειρηνικά.